AADRESS: Pärnu maantee 30-5, Tallinn 10141

TELEFON: +372 666 0030

EMAIL: info(ät)jazzkaar.ee

Showcase-kontsert: NELI KONTRABASSI, MARIE VAIGLA & RAUL VAIGLA, KIRKE KARJA QUINTET “Earcut”

Esmaspäev 24. aprill 21:00

Osta pilet

Pilet 20.-

Punane Maja

Koosseis:

Heikko Remmel kontrabass
Peedu Kass kontrabass
Mihkel Mälgand kontrabass
Taavo Remmel kontrabass

Neli kontrabassi ehk kontrabassikvartett on tavatu koosseis nii väikeses Eestis kui maailmas. Kuigi kontrabass on end ammu kehtestanud mitte üksnes bändidele vundamendi loojana vaid ka kauni sooloinstrumendina, siis vaid kontrabassidest koosnevaid ansambleid kohtab maailmas haruharva.

 

Sügishooajal Kumus ülimenuka kontserdi andnud Neli Kontrabassi astub taas Jazzkaare publiku ette. Kvartetis mängivad kolme generatsiooni muusikud – legendistaatuses Taavo Remmel, noor bassitalent Heikko Remmel ning juba hinnatud virtuoosid Peedu Kass ja Mihkel Mälgand. Kõik neli on oodatud muusikud nii Eesti kui ka rahvusvahelistes koosseisudes, nad on esinenud nii suurtel kui väikestel lavadel ja igal neist on oma kordumatu muusikaline käekiri.

 

Kuni 31.03.2017 pilet 15.-

Alates 01.04.2017 pilet 20.-

Koosseis:

Marie Vaigla vokaal
Raul Vaigla bass

Raul Vaigla on mitmekülgne muusik, kelle mahlakas basskitarr on tuntud paljudest koosseisudest nagu Ultima Thule, Radar, V.S.P Projekt, Dagö, Sooäär-Vaigla-Ruben trio jne. Marie Vaigla värvirikast vokaali tuntakse ansamblist Frankie Animal. Koostöö isaga algas 2013. aastal, mil osaleti lauluga „Maybe“ konkursil Eesti Laul.

 

Värskes kavas “Rokist jazzini, Eestist Ameerikani” on uue tõlgenduse saanud lood roki- ja jazziklassikast, Ultima Thule varamust kui ka Raul Vaigla heliplaadilt “Heights”.

Koosseis:

Kirke Karja klaver
Mairo Marjamaa saksofonid
Lauri Kadalipp saksofonid
Martin-Eero Kõressaar kontrabass
Hans Kurvits trummid

Kirke Karja “Earcut” on uus kava, mille kirjutamiseks ammutas helilooja ideid USA keeleteadlaselt Noam Chomsky´lt ning generatiivse grammatika teooriast. Samamoodi nagu keeles saab mängida sõnade ja tähendustega, on üles ehitatud kava “Earcut”. Muusika algmaterjal on võimalikult napp ning pidevas taaskasutuses. Materjali komplekteerimine allub rangetele reeglitele, kuid kõikvõimalikud üksikelementide kombinatsioonid kõlavad kirevalt, mitmetasandiliselt, omanäoliselt ja illusiooniderohkelt.

 

Illusioonidele ja äärmuslikele kõrvalekalletele vihjabki kava pealkiri “Earcut”.